Søg i denne blog

lørdag den 10. marts 2012

✝ ny start

Caroline & Mathilde

Hej alle søde læsere! 

Endelig har vi besluttet os for at starte helt forfra på bloggen. Vi har en masse nye idéer, en masse nye ting at vise jer, og vi er i den grad klar til at begynde at blogge igen. Vi håber i har lyst til at følge med! 

Til jer der ikke har set noget til os før, vil vi da lige præsentere os selv. Vi er to piger, og vi hedder Caroline og Mathilde. Vi bor ikke langt fra København. Vi interessere os rigtig meget for mode, og følger godt med i modeverdenen omkring os. Andet information kommer forhåbentlig en anden dag! 

Vi håber i vil følge med :-)

xoxo
Caroline & Mathilde 

8 kommentarer:

  1. Lyder spændende!!
    Tak for kommentaren på min blog, jeg er klart med på at følges, og følger nu jer :)
    Knus www.katrinelund.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Skøn blog! Jeg er glad for, at I er genstartet og følger derfor med. Måske kan vi følges?
    Knus fra Nanna, www.nannakruger.blogspot.com :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi rigtig glade for!
      Vi kigger selvfølgelig lige forbi :)

      Slet
  3. Virkelig en fed og interessant blog, I har :-).
    kigger med nu. kig forbi mig, måske vi kan følges?

    kærligst

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar. Den er vi rigtig glad for :-)

      Vi kigger da lige forbi!

      Slet
  4. Hey piger.

    Tak for jeres dejlige kommentar på min blog.
    Wauw, mit modehjerte bliver inspireret her hos jer.
    Jeg skal da selv igang med nitter, det er for fedt.
    Følger jer selvfølgelig nu, kan ikke lade være.

    Knus

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar!
      Det er vi bare så glade for :-)

      Vi håber dit nitteprojekt går som håbet!

      Slet